Seline

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Gisela, Patricia, Moa - 29 januari 2009 22:47

Igår när jag kom upp till stallet för att sätta maten och hälsa på hästen så ser jag att hon hade tappat vänster framsko. Inte bra!! hon går så lätt sönder i fötterna.

Linn kom upp senare och red en liten stund och det hade gått bra. Annars brukar hon vara väldigt ömfotad.

Idag så fick hon vila eftersom jag inte vill belasta den skolösa hoven.

Fick tag på Viveca i eftermiddags och fick bokat in en tid med henne imorgon kl 15.45 på HFRK. Så det blir till att sluta tidigare, SKÖNT!

På lördag och vädret håller i sig så ska i alla fall jag och Camilla till Sibirien och rida. Ska bli sååå mysigt! Är så härligt att rida på stranden.

Men den här gången ska jag ha ombytte med mig, blev ju rätt blött förra helgen =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards