Seline

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Gisela, Patricia, Moa - 22 april 2010 20:45

Igår så fixade Mia Seline  och jag hade lovat att ta hand om tensan så jag körde upp och fixade till henne lite senare på kvällen. Jobbade lite längre eftersom vi inte skulle till viarp och jag fick hjälp med Seline.


När jag och Patricia kom till stallet idag så stod Mia och borstade Magina och hon tyckte att jag skulle rida Magina. Var ju inte tanken idag för jag skulle mocka och Patricia rida Seline.

Men vi tog även Magina och skrittade ut den lilla rundan. Satt och trimmade Magina en stund på banan efteråt. Gick lite bättre idag, men hon är svår att ställa, kör ut bogarna och drar in rumpan till mitten hela tiden. Fast idag kunde jag få henne att gå några steg rakt fram =). Fast idag blev det bara i skritt, inget jagande i trav.

Ovido - Quiz & Flashcards