Seline

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Gisela, Patricia, Moa - 24 april 2010 21:00

Jag tog den lilla stålponny och gav mig upp till stallet. Cyklade på 28 minuter vilket jag inte gjort så ofta till stallet.

I stallet mockade jag till 2 hästar och satt maten, red Seline ett tag på banan. Tränade lite på bommar, men framförallt galoppfattningar utan att slå upp med huvudet och idag gick det riktigt bra i båda varven.

Karin tyckte att det såg såå lätt ut att rida henne och själv så jobbar jag som en tok. Då syns det tydligen inte och det är ju bra, det är ju mitt mål att det ska se lätt ut, men det ska vara lätt också, det är mitt nästa mål=)) Ja allt är inte jobbigt, allt blir lättare och lättare.

Sen hjälpte jag Karin att ösa ner halm från loftet. När vi var klara så cyklade jag hem i mot/sidvind. Tog ändå bara 31 minuter och då hade jag två korta pauser pga att jag fick sms =)

Ovido - Quiz & Flashcards