Seline

Alla inlägg under april 2010

Av Gisela, Patricia, Moa - 1 april 2010 22:30

Fixade i stallet medans solen var framme för jag tyckte att himlen var så ljus, men så när jag var på väg ut med Seline så kom det värsta hagelskuren. Upp i sadeln och red ändå, för hagel blir man ju inte blött av. Efter en stund så kom även regnet och då är det så dags att hoppa av eller inte...


Jag skrittade ut på banan och hann bara en bit in på banan när hon fick fnatt och bara ville springa ifrån mig. Vet inte vad som hände för så har hon faktiskt aldrig gjort. Så jag hoppad snabbt av för att se om sadeln klämde eller om hon trampat på nåt. Men hittade inget så jag hoppade upp igen och nu var hon lugn och fin.


Det låg lite bommar ute på ridbanan så jag tränade på både trav och galoppbommar, lite galoppombyte. Hon var väldigt trevlig och allt kändes bra.

Malin och Karin kom ut på banan så vi skrittade runt och snackade skit =). Så idag blev nog passet på ca 1½ timme.

Ovido - Quiz & Flashcards