Seline

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Gisela, Patricia, Moa - 10 oktober 2009 22:30

Körde till stallet för att köra vidare till Sibirien, vi var från början 4 st som skulle åka, men det blev bara jag som kunde till slut. Det var halta hästar och lite annat som strulade så det blev som det blev. Jag kände inte för att köra till sibirien själv så jag ångrade jag mig och körde till Bruces istället och red runt där i nästan 1 timme.

Hon kändes lite knackig i början, men det släppte rätt snabbt. Men jag tog bara en lugn men frisk galopp runt fyrkanten. Släppte inte iväg henne fullt ut och hon verkade faktiskt acceptera det, fast med några små protester, men jag vann!

Kändes som en go runda och Seline såg väldigt nöjd ut efteråt och det är väldigt mycket värt.

Ovido - Quiz & Flashcards