Seline

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Gisela, Patricia, Moa - 21 november 2009 22:15

Patricia hann inte rida själv idag så jag, trots min grymma förkylning, red en stund på banan. Jag tränade på att få med bakdelen i galoppen, galopperade lite bommar. Eftersom hon var rätt så passiv när de hopptränade sist på just att få med bakdelen och kunna vända snabb så tänkte jag att jag trimmar lite sånt så kanske det blir lite lättare för Patricia imorgon.

Hon var väldigt laddad och lätt att rida. Skit kul!!

Vi galopperade lite bommar och det gick jättebra, galoppombyte över bommar som låg lite överallt på banan. Hon var så lättriden och såna här dagar bara älskar jag.

Tyvärr fick jag göra många avbrott eftersom min kropp höll på att svimma. Är jobbigt när man har ont i halsen och genomförkyld.

Ovido - Quiz & Flashcards