Seline

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Gisela, Patricia, Moa - 30 november 2009 21:15

Johan skjutsade mig till stallet på kvällen, innan han hämtade Moa hos Gon.

De körde hem och hämtade Patricia, sen kom de upp till stallet och hjälpte till att pynta i stallet.

Efter pyntandet så red Patricia en stund på banan. Mest för att Seline skulle få röra lite på sig. Eftersom Patricia hade joggingbyxor så går det ju inte rida så bra som när man har ridbyxor på. Jag trodde att jag skulle hunnit rida, men eftersom pyntandet tog längre tid än jag tänkt så blev det som det blev.

Moa klättrade upp på loftet och drog fram halm till luckan. Hon tycker det är så kul att vara på loftet och jag tycker det är bra.


Johan kom och hämtade oss vid halv nio tiden, hem och käka lite och kolla Ullared.

Ovido - Quiz & Flashcards