Seline

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Gisela, Patricia, Moa - 13 mars 2010 21:45

Körde upp till stallet och fixade Seline och red ut tillsammans med Kicki. Vi red den vanliga rundan runt skolvägen + rosa gården.

Seline som vanligt heltokig i galoppen. Jag galopperade först för det brukar vara lugnast så, men nääähä inte idag då. Springer och slår vilt med huvudet och är såååå frustrerad så det liknar ingenting. Fick rida runt lite på gårdsplanen de har bakom logen mitt på grusvägen för att få henne att lugna ner sig något.


Kicki mådde inte riktigt bra, hon blev yr när vi galopperade, så hon ville galoppera bakom om hon skulle ramla av!!! Jag tyckte kanske inte vi skulle galoppera mer, men envis som hon är så... Fast jag försökte ta det lugnt med vilddjuret jag har.

Jag fick galoppera ute på stubben för att få henne till att jobba istället för att rusa ifrån mig och det var minsann inte riktigt så kul näää! JAG VANN!!!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards