Seline

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Gisela, Patricia, Moa - 16 mars 2010 22:00

Jag har ju hand om Magina på 80% just nu så när jag fick ett passande sms från Linn som ville följa med upp till stallet, så tackade jag ju inte direkt nej.

Vi red ut längs skolvägen och rosagården.

Linn tränade på avsaktningar, förhållningar och ryggningar. Samma gjorde jag med Magina som är som en ål, hon vill inte hålla bakdelen under sig utan helst på sidan om. Men efter en del diskussioner så började det arta sig, men man hinner inte rätta till sånt på 1 timme. Travade på fint och inte hysteriskt, jag hittade nog slowmotion knappen på henne tror jag minsann.


Moa följde med upp i stallet ett tag. Jag köpte ett fleecetäcke, grimma och lindor för 159 kr på Hööks igår och Moa ville med upp och testade det nya täcket.

Moa gick in en runda till Malte så att Frida skulle kunna komma ut i stallet och förbereda för träningen på kvällen.

Ovido - Quiz & Flashcards