Seline

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Gisela, Patricia, Moa - 27 mars 2010 22:15

Jjag behövde ju nytt bett till vår superhyper aktiva häst. Enl Frida i stallet så är det väldigt svårt att hitta just det bettet som jag söker. Har lånat ett sådant av henne nu under 2 veckor.

Vi åker ner till Pias häst och ryttare i hofterup för att kolla ridbyxor till Moa och när jag står och kollar så minsann om inte exakt det bettet som jag letar efter hänger där och bara vill att jag ska köpa det. Det var det sista hon hade och hon visste inte om det gick att beställa fler. Känns som en otrolig tur!!

Så ett inköp efter ingen tvekan alls kan man ju säga.


Upp till stallet på kvälle och red på landets trevligaste häst =)

Ibland bara undrar man när hon är så där hemsk och inte vill nåt, hur kan hon då bara ställa om och bli så himla bäst!!!???

Vi är i en toppenperiod nu, och jag vill bara att det ska vara så hela tiden. Men min häst tycker att man måste nog vara lite ombytlig för att förgylla tillvaron lite.


Ovido - Quiz & Flashcards