Seline

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Gisela, Patricia, Moa - 8 december 2009 22:30

Jag hade lovat att hjälpa Lena med Tensan idag.

Patricia följde med upp till stallet och fixade Tensan medans jag mockade till henne. De gick ut på banan och när jag var helt klar med Tensans box och mat så gick jag ut en runda och kollade hur det gick för Patricia.

Tensan var helt uppjagad, såg spöken överallt så det gick inte att rida längs med huset. Där bara ställde hon sig och hoppade på stället sa Patricia.

Gick in och fixade till Seline, gick ut med henne och hämtade in Tensan. Fixade Tensan, mockade till Seline och fixade hennes mat.

Hjälpte sen Patricia med att lägga ut lite galoppbommar. Det gick jättebra, så vi la upp ett litet sockerbitshinder för att kunna hoppa lite.

Seline är rätt så laddad när det kommer bommar och hinder på banan, men det gick väldigt bra.

In med Seline och gjorde det absolut sista och sen hem.

Imorgon blir det vila igen för då rider Moa och jag hinner inte rida.

Ovido - Quiz & Flashcards