Seline

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Gisela, Patricia, Moa - 27 juni 2009 20:55

Jag och Moa körde upp till stallet för att kolla till hästarna och stänga för hönsen.

När vi skulle kolla vattnet till hästarna så gick vi förbi hönsgården och då sprang det råttor inne i deras gård, uhhhhäää!! Sen sprang Moa och satt på vattnet och jag började fylla på i tunnorna.

Sen stängde jag in till hönsen och gick ur gården och då kommer det en råtta och springer framför mig och Moa, kanske ca 30 cm från våra fötter, dubbelt uhhhhhäääää*!!!! Och så hör man hur de springer bakom en. fy fy fy vad jag tycker det är äckligt med råttor!!!

Gick ut i hagen och gick över samtliga hästar. Seline, Magina och Odessa blev smörjda på onda näsor. Vilket de inte tycker är skönt eller luktar gott, ha ha!! Någon har smakat på Selines vänstra bakben. Varför blir hon alltid biten på just den sidan?? Men det var inte så djupt. Så ont har hon inte.

Tensan är som ett plåster, hon mer eller mindre går ner en när man står och kliar henne =)

Då blir det en runda på Sibirien imorgon. Det var länge sen nu så det är på tiden att vi åker dit igen. Den här gången blir det Patricia som rider och kanske Moa lite om hon följer med. Hoppas bara att det inte är massa folk där som ska bada samtidigt.

Ovido - Quiz & Flashcards