Seline

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Gisela, Patricia, Moa - 17 juli 2009 14:06

Flyttade över alla hästarna till den andra hagen.

Sen kom Malin och Nellie och vi till stallet med Seline och Odessa.

Körde till Sibirien för att simma med våra hästar. Jag och Malin började rida ut i vattnet och fick simmat lite. Vi red in och tog av oss så att vi bara red i bikini. Ut och simma lite till, det är sååå häftigt när hästarna simmar. Som de tar i och fort går det.

Sen in och byta pilot, till modell mindre =).

Moa och Nellie red ut och simmade med dem en stund, jag hade Seline i lina i fall att hon skulle få ett ryck och vilja springa iväg. Seline blev mest rädd för mig... tänk själv att möta ett huvud guppande i vattnet =)))

Hon tyckte jag var hel läskig... så jag fick prata väldigt lugnt med henne för att hon inte skulle sticka iväg med Moa.

Vi red inte så länge för Seline var inte riktigt på hugget idag, verkade väldigt trött och seg.

Nellie red lite längre med Odessa för hon var minsann på hugget.

Tillbaka och lämnade hästarna vid 23-tiden... ja ja det är bara sommar en kort period på året och det gäller ju att utnyttja varje minut.

Ovido - Quiz & Flashcards