Seline

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Gisela, Patricia, Moa - 9 januari 2010 22:15

Igår så hjälpte Linn och Michela mig med Seline och det är ju skönt. Hade tänkt köra upp och rida på kvällen, men jag passade på att hålla mig från stallet. Det är ju inte så ofta det händer att jag inte alls åker till stallet. Så jag passade på!Skulle kört upp till stallet på morgonen, men vi pratade om att köra in och kolla när Liza och några andra från Patricias klass skulle tävla i trettonspelen på HFRK.


Det blev så att jag körde upp till stallet och mockade och gav hästarna lunch. Hem snabbt och duscha. Jag och Patricia körde in till HFRK och kollade tävlingarna.

Tyvärr missade vi Liza. Det hade inte gått bra för henne. Hennes ponny stannade på första hindret och sånt är ju trist.

Jag och Patricia pratade om att köra till Frillestad och rida efter tävlingarna.

Men vi kom inte därifrån förens kl 19 och då var vi inte ridsugna längre. Så vila även denna dag.

Ovido - Quiz & Flashcards