Seline

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Gisela, Patricia, Moa - 7 mars 2009 23:42

Linn med familj kom på besök när jag var på väg till stallet. Hon fick låna lite kläder av mig och Patricia. När vi kom till stallet gick Linn ut och hämtade Seline som travade mot henne, (gör hon aldrig till mig, hon vet väl att jag kommer att ställa krav =) )

Under tiden jag körde markarbetet så fixade Linn till Seline. Sen tog vi vägen ner till Vallåkra, Linn red och jag gick. Tog rundan runt dammen och sen backen vid sura gubben. Verkar som att syrran blev lite trött i sina ben =). När vi kom till stallet så visade jag Linn lite nya övningar på banan. Verkar som att hon fick lite AHA-upplevelse, hur lätt vissa saker kan vara.

Svullnaden var ännu bättre nu, men efter ridturen så blev hon lite varm runt hoven. När jag satt och kände efter så känner jag att det har kommit lite MUGG, precis som jag befarade tidigare i veckan. Så det var fram med salva och smörja upp innan det blir för mycket av det. Då har väl värmen och svullnaden berott på detta ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards