Seline

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Gisela, Patricia, Moa - 31 mars 2009 22:05

Moa ska ju träningstävla på söndag så hon hopptränade med Seline uppe i stallet på kvällen.

Jag satt upp en liten bana med 4 hinder på 50 cm och det hoppade hon som ingenting. Jag höjde ena hindret så att det till slut var på 70 cm och hon hoppade jättebra.

Fick säga till Moa att lugna ner sig lite i sin sits. Hon stressade Seline lite mycket innan varje hinder så hon nästan inte fick stopp på Seline. Men när jag förklarat för henne att hon skulle sitta still och sänka hälen och titta långt fram så gick det så himla bra. Det såg riktigt proffsigt ut. Moa har blivit jätteduktig. Och hoppas så högt utan tvekan helt otroligt!

Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, det skulle jag förstås ha haft så att ni skulle fått se hur fint det såg ut.

Men det blir bilder på söndag istället.


Har en liten sommarbild på Seline och Magina. Seline vill dricka, men tycker att det är läskigt när Magina också ska dricka.

Ovido - Quiz & Flashcards