Seline

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Gisela, Patricia, Moa - 29 mars 2009 21:13

Hur kan det vara så att det bara är min häst som alltid är sååå skitig. Hon har lera överallt och ingenstans.

Och muggen är tillbaka och har så varit någon vecka nu, men jag vill inte pilla i det så länge det är lerigt i hagarna. Risk att det blir mer av det eftersom bakterierna kryper in överallt.

Fick pga av min förkylning vila idag också. hoppas verkligen jag mår bättre imorgon så att jag kan rida ut en liten runda.

När jag skulle slänga i lunchen såg jag att krubban var borta från hennes box. Den har ju hängt fast i ena sidan nu några dagar och tydligen så har hon lyckats trycka ner huvudet lite för mycket så den har släppt helt från väggen nu. Så det blev fram med gummitallriken, det får bli det tills vidare. Får se om Frida vill att jag själv köper en krubba eller hur hon har tänkt.

Ovido - Quiz & Flashcards