Seline

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Gisela, Patricia, Moa - 24 mars 2009 21:17

Det blev vila även denna dag. Jag var tvungen att jobba länge och när jag kom upp så ville hästarna bara ha mat. De stod och sparkade och gnäggade hela tiden. Gissa om man känner sig stressad när man ska fixa till Seline.

Seline har lyckats ha sönder sin krubba. Den hängde bara i ena kanten, men det fungerade även ikväll och säkert imorgon också. Annars får hon äta från sin tallrik på golvet tills jag hinner köpa en ny krubba.

Man hinner dåligt med inköp och annat i veckorna.

Imorgon är det Patricias tur med Seline och på torsdag tar Linn hand om henne. Alltså blir det först på fredag som jag kommer att rida.

Eftersom det blev kallare igen så åkte vintertäcket på idag. Eftersom hon har tappat i vikt så vill jag inte att hon står och fryser och tappar ännu mer.

Hon fäller också som bara den så det är bara till att borsta av små ponnisar varje dag =)

Ovido - Quiz & Flashcards