Seline

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Gisela, Patricia, Moa - 5 maj 2009 22:19

Började att mocka till Seline och Odessa, jag har ju hand om Odessa den här veckan, då Malin är på elmässan i Göteborg.

Hämtade in Seline och sadlade för att skritta ut en runda. Använde dressyrsadeln, för jag har inte hunnit ordna till hoppsadeln efter omkullridningen i söndags. Får nog ta med den till Lisette när hon kommer nästa gång så att hon får känna på den. Hoppas att den inte har fått några skador invändigt, för då måste den riktas om, hoppas att det går så att jag inte behöver leta efter ny sadel.

Skrittade ut mot grusvägen och hon var lite snubblig, men trampade på bra och var verkligen på hugget. När vi kom på grusvägen ville hon bara trava och fjanta sig!!! Så det känns inte som att hon har så där jätteont.

Jag fick avsluta med en stund på banan så att hon landade till i verkligheten igen. Provade att galoppera henne i båda varven på volten, då kändes hon lite kort i galoppen, men jag vet inte om det var för att hon har lite för mycket energi i kroppen eller om hon har ont någonstans. Får ge det några dagar till.

Fortfarande lite svampig i höger knä och kanske aning varmare än vänster.

Ovido - Quiz & Flashcards