Seline

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Gisela, Patricia, Moa - 9 maj 2009 11:02

Provred i min hoppsadel och jag kan inte känna att den känns konstig så jag hoppas att det inte är något fel på den. Jag red ut på grusvägen vid rosa huset, tränade på att stanna utan att tappa bakdelen till vänster hela tiden. Travade och galopperade och det kändes ok, hon verkar inte halt eller ha ont. Ökade och minskade tempot och det gick bra. Hon är ju otroligt pigg och positiv så jag hoppas inte att hon har fått någon knäpp på hjärnan när det är dags för hoppningen. Den ska ju Frida hjälpa mig med så det kommer nog att gå bra.

När jag ridit så hjälpte jag Malin att mocka till Odessa. Malin har ju varit i Göteborg hela veckan och var helt slutkörd så jag tyckte att jag kunde hjälpa henne idag också.

Sen tog jag in alla hästarna  och när jag hade Tensan och Odessa kvar så stod Odessa vid grinden och det tyckte inte Tensan om. Hon kom som skjuten från en kanon och hög Odessa över ryggen. Tog in dem och gav dem mat. Tvättade av Odessas sår, hon hade ont, men var snäll att fixa till det. Kollade även Maginas sår i karleden och det såg hur fint ut som helst.

Ovido - Quiz & Flashcards