Seline

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Gisela, Patricia, Moa - 10 maj 2009 22:11

Jag, Mia och Malin träffades i stallet vid 12 tiden för att rida ut tillsammans. Det är alltid kul att rida några stycken istället för att alltid rida själv.

Vi red mot borgen, till fjärestad kyrka, tog en lång galopp vid bäcken och grusvägen förbi gamla stallet och hem igen. Tog ca 2½ timme och det var verkligen kanonväder. När vi var vid bäcken så lät jag Seline springa allt hon orkade några hundra meter sakta ner henne och släppte på igen och det gick riktigt bra. Hon tycker det är så kul!!! Det känns inte som att hon har ont någonstans och det känns inte som att sadeln ligger fel heller.

När vi kom tillbaka var det mockning och fixa med maten, sen cyklade jag och Mia hem till henne och Malin körde sin bil. Där blev vi bjudna på fika och satt i solen och hade det så mysigt.

Imorgon hjälper Mia och Olof mig med Seline eftersom jag har lite mycket att göra.

Ovido - Quiz & Flashcards